No i pierwszy kwartał 2022 r minął błyskawicznie. Dla mnie okres szczególny, bo odważyłam się wreszcie dzielić z Wami swoją pasją, pokazać ile radości może dawać czytanie:)
Chciałabym też tek okres podsumować czytelniczo. Miałam ograniczyć się do 3 powieści, no ale się nie udało...
Wybrałam więc 5 książek, kolejność zupełnie przypadkowa, które mnie zachwyciły, zauroczyły, i o których tak łatwo na pewno nie zapomnę. Każda z nich jest inna, w każdej coś innego mnie zafascynowało, ale uważam, że to jedne z najlepszych książek, jakie do tej pory czytałam i to wcale nie tylko w ciągu ostatnich 3 miesięcy. A więc są to:
„Dwa królestwa, jedna krew” Renaty Czarneckiej
„Tron we krwi, tom 1 Zdrada” Jolanty Marii Kalety
„Dom w ogrodach marzeń” Krystyny Zoffi Kamieniak
„Terapeuta strachu” Sabiny Słowińskiej
„Podejrzana” Brianny Labuskes
Znacie? Czytaliście moją „5”?
A może zechcecie się podzielić swoimi ulubieńcami książkowymi z minionego kwartału?
Chętnie poznam Wasze opinie:)
Komentarze
Prześlij komentarz